Politică de confidențialitate

NOTIFICARE DE CONFIDENȚIALITATE

Ultima actualizare 03 mai 2022

Această notificare de confidențialitate pentru MÂNDRAȘ FLORIN INTREPRINDERE INDIVIDUALĂ (care face afaceri ca Copy Center TMF) („Copy Center TMF”, „noi”, „noi” sau „nostru”), descrie cum și de ce am putea colecta, stoca, folosi și /sau partajați („procesează”) informațiile dumneavoastră atunci când utilizați serviciile noastre („Serviciile”), cum ar fi atunci când:

    Vizitați site-ul nostru la https://copycentertmf.ro/ sau orice site de-al nostru care face link la această notificare de confidențialitate

    Interacționați cu noi în alte moduri conexe, inclusiv în orice vânzări, marketing sau evenimente

Întrebări sau îngrijorări? Citirea acestei notificări de confidențialitate vă va ajuta să înțelegeți drepturile și opțiunile dvs. de confidențialitate. Dacă nu sunteți de acord cu politicile și practicile noastre, vă rugăm să nu utilizați Serviciile noastre. Dacă mai aveți întrebări sau nelămuriri, vă rugăm să ne contactați la office@copycentertmf.ro.

REZUMATUL PUNCTELOR CHEIE

Acest rezumat oferă puncte cheie din notificarea noastră de confidențialitate.
Ce informații personale procesăm? Când vizitați, utilizați sau navigați prin Serviciile noastre, este posibil să procesăm informații personale în funcție de modul în care interacționați cu Copy Center TMF și Serviciile, de alegerile pe care le faceți și de produsele și caracteristicile pe care le utilizați.

Prelucrăm informații personale sensibile? Nu procesăm informații personale sensibile.

Primiți informații de la terți? Nu primim nicio informație de la terți.

Cum procesați informațiile mele? Prelucrăm informațiile dumneavoastră pentru a furniza, îmbunătăți și administra Serviciile noastre, pentru a comunica cu dumneavoastră, pentru securitate și prevenirea fraudei și pentru a respecta legea. De asemenea, putem prelucra informațiile dumneavoastră în alte scopuri, cu acordul dumneavoastră. Prelucrăm informațiile dumneavoastră numai atunci când avem un motiv legal valabil pentru a face acest lucru.

În ce situații și cu ce părți împărtășim informații personale? Putem partaja informații în situații specifice și cu anumite terțe părți.

Care sunt drepturile tale? În funcție de locul în care vă aflați geografic, legea de confidențialitate aplicabilă poate însemna că aveți anumite drepturi cu privire la informațiile dumneavoastră personale

Cum îmi exercit drepturile? Cel mai simplu mod de a vă exercita drepturile este prin completarea formularului nostru de solicitare a persoanei vizate disponibil aici: copycentertmf.ro/contact, sau contactându-ne. Vom lua în considerare și vom acționa la orice solicitare în conformitate cu legile aplicabile privind protecția datelor.

Doriți să aflați mai multe despre ce face Copy Center TMF cu informațiile pe care le colectăm?

CUPRINS

1. CE INFORMAȚII COLECTĂM?
2. CUM PRELUCĂM INFORMAȚIILE DVS.?
3. PE CE BAZE JURIDICE NE BAZĂM PENTRU PRELUCRĂRII INFORMAȚIILOR DVS.
4. CÂND ȘI CU CINE ÎNVĂMĂM INFORMAȚIILE DVS.
5. CÂT TIMP PĂSTRĂM INFORMAȚIILE DVS.?
6. COLECTEM INFORMAȚII DE LA MINORI?
7. CARE SUNT DREPTURILE DVS. DE CONFIDENTIALITATE?
8. CONTROALE PENTRU CARACTERISTICILE DE NU-TRACK
9. REZIDENȚII CALIFORNIA AU DREPTURI SPECIFICE DE CONFIDENTIALITATE?
10. FACEM ACTUALIZĂRI LA ACEST ANUNȚ?
11. CUM NE PUTEȚI CONTACTA ÎN PRIVIND ACEST ANUNȚ?
12. CUM PUTEȚI REVIZUI, ACTUALIZA SAU ȘTERGE DATELE PE CUM LE COLECTĂM DE LA DVS.?

1. CE INFORMAȚII COLECTĂM?

Informațiile personale pe care ni le dezvăluiți

Pe scurt: Colectăm informațiile personale pe care ni le furnizați.

Colectăm informații personale pe care ni le furnizați în mod voluntar atunci când vă înregistrați la Servicii, vă exprimați interesul de a obține informații despre noi sau despre produsele și Serviciile noastre, atunci când participați la activități din cadrul Serviciilor sau în alt mod atunci când ne contactați.

Informații personale furnizate de dvs. Informațiile personale pe care le colectăm depind de contextul interacțiunilor dumneavoastră cu noi și Serviciile, de alegerile pe care le faceți și de produsele și caracteristicile pe care le utilizați. Informațiile personale pe care le colectăm pot include următoarele:

    adrese de facturare

    nume

    numere de telefon

    adrese de email

    adrese poştale

    livrare

Informații sensibile. Nu procesăm informații sensibile.

Toate informațiile personale pe care ni le furnizați trebuie să fie adevărate, complete și exacte și trebuie să ne notificați cu privire la orice modificare a acestor informații personale.

Informații colectate automat

Pe scurt: Unele informații, cum ar fi adresa dvs. de protocol de internet (IP) și/sau caracteristicile browserului și dispozitivului, sunt colectate automat atunci când vizitați Serviciile noastre.

Colectăm automat anumite informații atunci când vizitați, utilizați sau navigați prin Servicii. Aceste informații nu dezvăluie identitatea dvs. specifică (cum ar fi numele sau informațiile dvs. de contact), dar pot include informații despre dispozitiv și despre utilizare, cum ar fi adresa dvs. IP, browserul și caracteristicile dispozitivului, sistemul de operare, preferințele de limbă, adresele URL de referință, numele dispozitivului, țara, locație, informații despre cum și când utilizați Serviciile noastre și alte informații tehnice. Aceste informații sunt necesare în primul rând pentru a menține securitatea și funcționarea Serviciilor noastre, precum și pentru scopurile noastre interne de analiză și raportare.

Informațiile pe care le colectăm includ:

    Jurnal și date de utilizare. Datele de jurnal și utilizare sunt informații legate de servicii, diagnostic, utilizare și performanță pe care serverele noastre le colectează automat atunci când accesați sau utilizați Serviciile noastre și pe care le înregistrăm în fișierele jurnal. În funcție de modul în care interacționați cu noi, aceste date de jurnal pot include adresa dvs. IP, informațiile despre dispozitiv, tipul de browser și setările și informațiile despre activitatea dvs. în Servicii (cum ar fi ștampilele de dată/ora asociate cu utilizarea dvs., paginile și fișierele vizualizate). , căutări și alte acțiuni pe care le efectuați, cum ar fi caracteristicile pe care le utilizați), informații despre evenimentele dispozitivului (cum ar fi activitatea sistemului, rapoartele de eroare (uneori numite „dump de blocare”) și setările hardware.

    Datele dispozitivului. Colectăm date despre dispozitiv, cum ar fi informații despre computerul, telefonul, tableta sau alt dispozitiv pe care îl utilizați pentru a accesa Serviciile. În funcție de dispozitivul utilizat, datele acestui dispozitiv pot include informații precum adresa dvs. IP (sau serverul proxy), numerele de identificare a dispozitivului și a aplicației, locația, tipul de browser, modelul hardware, furnizorul de servicii de internet și/sau operatorul de telefonie mobilă, sistemul de operare și informații de configurare a sistemului.

    Date despre locație. Colectăm date despre locație, cum ar fi informații despre locația dispozitivului dvs., care pot fi fie precise, fie imprecise. Câte informații colectăm depinde de tipul și setările dispozitivului pe care îl utilizați pentru a accesa Serviciile. De exemplu, este posibil să folosim GPS-ul și alte tehnologii pentru a colecta date de geolocalizare care ne indică locația dvs. curentă (pe baza adresei dvs. IP). Puteți renunța la a ne permite să colectăm aceste informații fie prin refuzul accesului la informații, fie prin dezactivarea setării locației de pe dispozitiv. Cu toate acestea, dacă alegeți să renunțați, este posibil să nu puteți utiliza anumite aspecte ale Serviciilor.

2. CUM PRELUCRĂM INFORMAȚIILE DVS.?

Pe scurt: Prelucrăm informațiile dvs. pentru a furniza, îmbunătăți și administra Serviciile noastre, pentru a comunica cu dvs., pentru securitate și prevenirea fraudei și pentru a respecta legea. De asemenea, putem prelucra informațiile dumneavoastră în alte scopuri, cu acordul dumneavoastră.

Prelucrăm informațiile dumneavoastră personale dintr-o varietate de motive, în funcție de modul în care interacționați cu Serviciile noastre, inclusiv:

    Pentru a facilita crearea și autentificarea contului și pentru a gestiona în alt mod conturile de utilizator. Putem procesa informațiile dvs. astfel încât să vă puteți crea și să vă conectați la contul dvs., precum și să vă păstrați contul în stare de funcționare.

    Pentru a furniza și facilita furnizarea de servicii către utilizator. Este posibil să vă procesăm informațiile pentru a vă oferi serviciul solicitat.

    Pentru a răspunde întrebărilor utilizatorilor/a oferi asistență utilizatorilor. Este posibil să vă procesăm informațiile pentru a răspunde întrebărilor dumneavoastră și pentru a rezolva eventualele probleme pe care le-ați putea avea cu serviciul solicitat.

    Pentru a vă îndeplini și gestiona comenzile. Este posibil să procesăm informațiile dumneavoastră pentru a vă îndeplini și gestiona comenzile, plățile, retururile și schimburile efectuate prin intermediul Serviciilor.

    Pentru a salva sau proteja interesul vital al unei persoane. Vă putem prelucra informațiile atunci când este necesar pentru a salva sau proteja interesul vital al unei persoane, cum ar fi pentru a preveni vătămările.

3. PE CE BAZE JURIDICE NE BAZĂM PENTRU PRELUCRAREA INFORMAȚIILOR DVS.?

Pe scurt: procesăm informațiile dvs. personale numai atunci când considerăm că este necesar și avem un motiv legal valabil (adică, un temei legal) pentru a face acest lucru în conformitate cu legea aplicabilă, cum ar fi cu consimțământul dvs., pentru a respecta legile, pentru a vă oferi servicii. pentru a ne îndeplini sau a ne îndeplini obligațiile contractuale, pentru a vă proteja drepturile sau pentru a ne îndeplini interesele comerciale legitime.

Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR) și GDPR din Regatul Unit ne solicită să explicăm temeiurile legale valabile pe care ne bazăm pentru a vă prelucra informațiile personale. Ca atare, ne putem baza pe următoarele baze legale pentru a vă prelucra informațiile personale:

    Consimţământ. Putem prelucra informațiile dumneavoastră dacă ne-ați dat permisiunea (adică, consimțământul) de a vă folosi informațiile personale într-un anumit scop. Vă puteți retrage consimțământul în orice moment. Apasa aici pentru a afla mai multe.

    Executarea unui Contract. Putem prelucra informațiile dumneavoastră personale atunci când considerăm că este necesar pentru a ne îndeplini obligațiile contractuale față de dumneavoastră, inclusiv furnizarea Serviciilor noastre sau la cererea dumneavoastră înainte de a încheia un contract cu dumneavoastră.

    Interese legitime. Putem prelucra informațiile dumneavoastră atunci când considerăm că este necesar în mod rezonabil pentru a ne atinge interesele comerciale legitime și acele interese nu depășesc interesele și drepturile și libertățile dumneavoastră fundamentale. De exemplu, este posibil să procesăm informațiile dumneavoastră personale pentru unele dintre scopurile descrise pentru a:

    Obligatii legale. Putem prelucra informațiile dvs. acolo unde considerăm că este necesar pentru respectarea obligațiilor noastre legale, cum ar fi cooperarea cu un organism de aplicare a legii sau o agenție de reglementare, să exercite sau să ne apere drepturile legale sau să dezvăluie informațiile dvs. ca probă în litigiile în care suntem implicați.

Interese Vitale. Putem prelucra informațiile dumneavoastră atunci când considerăm că este necesar pentru a vă proteja interesele vitale sau interesele vitale ale unei terțe părți, cum ar fi situații care implică potențiale amenințări la adresa siguranței oricărei persoane.

4. CÂND ȘI CU CINE ÎNVĂMĂM INFORMAȚIILE DVS.

Pe scurt: putem partaja informații în situații specifice descrise în această secțiune și/sau cu următoarele terțe părți.

Este posibil să fie nevoie să partajăm informațiile dumneavoastră personale în următoarele situații:

Transferuri de afaceri. Putem împărtăși sau transfera informațiile dumneavoastră în legătură cu sau în timpul negocierilor cu privire la orice fuziune, vânzare a activelor companiei, finanțare sau achiziție a întregii sau a unei părți a afacerii noastre către o altă companie.

5. CÂT TIMP PĂSTRĂM INFORMAȚIILE DVS.?

Pe scurt: păstrăm informațiile dumneavoastră atâta timp cât este necesar pentru a îndeplini scopurile prezentate în această notificare de confidențialitate, cu excepția cazului în care legea prevede altfel.

Vom păstra informațiile dumneavoastră personale numai atâta timp cât este necesar pentru scopurile prevăzute în această notificare de confidențialitate, cu excepția cazului în care o perioadă mai lungă de păstrare este cerută sau permisă de lege (cum ar fi cerințe fiscale, contabile sau alte cerințe legale). Niciun scop din această notificare nu va cere să păstrăm informațiile dumneavoastră cu caracter personal mai mult de șase (6) luni după încheierea contului utilizatorului.

Atunci când nu avem nevoie de afaceri legitime în desfășurare de a vă procesa informațiile personale, vom șterge sau anonimiza astfel de informații sau, dacă acest lucru nu este posibil (de exemplu, deoarece informațiile dvs. personale au fost stocate în arhive de rezervă), atunci vom fi în siguranță. stocați informațiile dumneavoastră personale și izolați-le de orice procesare ulterioară până când este posibilă ștergerea.

6. COLECTEM INFORMAȚII DE LA MINORI?

Pe scurt: nu colectăm cu bună știință date de la copii sub 18 ani sau nu le comercializăm.

Nu solicităm cu bună știință date de la sau nu le comercializăm copiilor sub 18 ani. Prin utilizarea Serviciilor, declarați că aveți cel puțin 18 ani sau că sunteți părintele sau tutorele unui astfel de minor și sunteți de acord cu utilizarea Serviciilor de către acest minor dependent. Dacă aflăm că au fost colectate informații personale de la utilizatori cu vârsta mai mică de 18 ani, vom dezactiva contul și vom lua măsuri rezonabile pentru a șterge prompt astfel de date din înregistrările noastre. Dacă ați luat cunoștință de orice date pe care le-am putut colecta de la copii sub 18 ani, vă rugăm să ne contactați la office@copycentertmf.ro.

7. CARE SUNT DREPTURILE DVS. DE CONFIDENTIALITATE?

Pe scurt: în unele regiuni, cum ar fi Spațiul Economic European (SEE) și Regatul Unit (Marea Britanie), aveți drepturi care vă permit un acces mai mare la informațiile dvs. personale și un control asupra acestora. Vă puteți revizui, modifica sau închide contul în orice moment.

În unele regiuni (cum ar fi SEE și Regatul Unit), aveți anumite drepturi în temeiul legilor aplicabile privind protecția datelor. Acestea pot include dreptul (i) de a solicita acces și de a obține o copie a informațiilor dumneavoastră personale, (ii) de a solicita rectificarea sau ștergerea; (iii) pentru a restricționa prelucrarea informațiilor dumneavoastră personale; și (iv) dacă este cazul, portabilității datelor. În anumite circumstanțe, este posibil să aveți și dreptul de a vă opune prelucrării informațiilor dumneavoastră personale. Puteți face o astfel de solicitare contactându-ne folosind datele de contact furnizate în secțiunea „CUM PUTEȚI SĂ NE CONTACTAȚI PRIVIND ACEST ANUNȚ?” de mai jos.

Vom lua în considerare și vom acționa la orice solicitare în conformitate cu legile aplicabile privind protecția datelor.

Dacă vă aflați în SEE sau Regatul Unit și considerați că prelucrăm ilegal informațiile dvs. personale, aveți, de asemenea, dreptul de a vă plânge la autoritatea locală de supraveghere a protecției datelor. Puteți găsi datele de contact ale acestora aici: https://ec.europa.eu/justice/data-protection/bodies/authorities/index_en.htm.

Dacă vă aflați în Elveția, datele de contact ale autorităților de protecție a datelor sunt disponibile aici: https://www.edoeb.admin.ch/edoeb/en/home.html.

Retragerea consimțământului dumneavoastră: Dacă ne bazăm pe consimțământul dumneavoastră pentru a vă prelucra informațiile personale, care poate fi consimțământ expres și/sau implicit, în funcție de legea aplicabilă, aveți dreptul de a vă retrage consimțământul în orice moment. Vă puteți retrage oricând consimțământul contactându-ne folosind datele de contact furnizate în secțiunea „CUM NE PUTEȚI CONTACTA PRIVIND ACEST ANUNȚ?” de mai jos.

Cu toate acestea, vă rugăm să rețineți că acest lucru nu va afecta legalitatea prelucrării înainte de retragerea acesteia și nici atunci când legea aplicabilă permite, nu va afecta prelucrarea informațiilor dumneavoastră cu caracter personal efectuată pe baza unor motive legale de prelucrare, altele decât consimțământul.

Informatii despre cont

Dacă doriți în orice moment să revizuiți sau să modificați informațiile din contul dvs. sau să vă închideți contul, puteți:

Conectați-vă la setările contului și actualizați-vă contul de utilizator.

La solicitarea dvs. de a vă închide contul, vom dezactiva sau șterge contul și informațiile din bazele noastre de date active. Cu toate acestea, este posibil să păstrăm unele informații în fișierele noastre pentru a preveni frauda, ​​a depana probleme, a asista la orice investigație, pentru a aplica termenii noștri legale și/sau pentru a ne conforma cerințelor legale aplicabile.

Dacă aveți întrebări sau comentarii despre drepturile dumneavoastră de confidențialitate, ne puteți trimite un e-mail la office@copycentertmf.ro.

8. CONTROALE PENTRU CARACTERISTICILE DE NO-TRACK

Majoritatea browserelor web și unele sisteme de operare și aplicații mobile includ o funcție Do-Not-Track ("DNT") sau o setare pe care o puteți activa pentru a semnala preferința dvs. de confidențialitate de a nu avea date despre activitățile dvs. de navigare online monitorizate și colectate. În această etapă nu a fost finalizat niciun standard tehnologic uniform pentru recunoașterea și implementarea semnalelor DNT. Ca atare, în prezent nu răspundem la semnalele browserului DNT sau la orice alt mecanism care comunică automat alegerea dvs. de a nu fi urmărit online. Dacă se adoptă un standard de urmărire online pe care trebuie să-l respectăm în viitor, vă vom informa despre această practică într-o versiune revizuită a acestei notificări de confidențialitate.

9. REZIDENȚII CALIFORNIEI AU DREPTURI SPECIFICE DE CONFIDENTIALITATE?

Pe scurt: Da, dacă sunteți rezident în California, vi se acordă drepturi specifice privind accesul la informațiile dumneavoastră personale.

Codul civil din California Secțiunea 1798.83, cunoscută și ca legea „Shine The Light”, permite utilizatorilor noștri rezidenți în California să solicite și să obțină de la noi, o dată pe an și gratuit, informații despre categoriile de informații personale (dacă există) dezvăluite terților în scopuri de marketing direct și numele și adresele tuturor terților cărora le-am partajat informații personale în anul calendaristic imediat precedent. Dacă sunteți rezident în California și doriți să faceți o astfel de solicitare, vă rugăm să ne trimiteți solicitarea în scris, folosind informațiile de contact furnizate mai jos.

Dacă aveți sub 18 ani, locuiți în California și aveți un cont înregistrat la Servicii, aveți dreptul de a solicita eliminarea datelor nedorite pe care le publicați public pe Servicii. Pentru a solicita eliminarea unor astfel de date, vă rugăm să ne contactați folosind informațiile de contact furnizate mai jos și să includeți adresa de e-mail asociată contului dvs. și o declarație că locuiți în California. Ne vom asigura că datele nu sunt afișate public pe Servicii, dar vă rugăm să rețineți că este posibil ca datele să nu fie eliminate complet  din toate sistemele noastre (de exemplu, copii de rezervă etc.).

10. FACEM ACTUALIZĂRI LA ACEST ANUNȚ?

Pe scurt: Da, vom actualiza această notificare după cum este necesar pentru a rămâne în conformitate cu legile relevante.

Este posibil să actualizăm această notificare de confidențialitate din când în când. Versiunea actualizată va fi indicată printr-o dată actualizată „Revizuită”, iar versiunea actualizată va intra în vigoare de îndată ce este accesibilă. Dacă aducem modificări semnificative acestei notificări de confidențialitate, vă putem notifica fie publicând vizibil o notificare cu privire la astfel de modificări, fie trimițându-vă direct o notificare. Vă încurajăm să examinați frecvent această notificare de confidențialitate pentru a fi informat despre modul în care vă protejăm informațiile.

11.CUM PUTEȚI SĂ NE CONTACTAȚI PRIVIND ACEST ANUNȚ?

Dacă aveți întrebări sau comentarii despre această notificare, ne puteți trimite un e-mail la office@copycentertmf.ro sau prin poștă la:

MÂNDRAȘ FLORIN INTREPRINDERE INDIVIDUALĂ
str. Principala, nr.17
Berivoi, Brașov 507181
România

12. CUM PUTEȚI REVIZUI, ACTUALIZA SAU ȘTERGE DATELE PE CARE LE COLECTĂM DE LA DVS.?

Pe baza legilor aplicabile din țara dvs., este posibil să aveți dreptul de a solicita acces la informațiile personale pe care le colectăm de la dvs., de a modifica acele informații sau de a le șterge în anumite circumstanțe. Pentru a solicita revizuirea, actualizarea sau ștergerea informațiilor dumneavoastră personale, vă rugăm să vizitați: copycentertmf.ro/contact.

   Copyright © 2022. Design by Copy Center TMF